La Mistralçotada es consolida i aplega més de 260 persones als jardins Tete Montoliu.

El passat 21 de març va celebrar-se la segona calçotada popular de Sant Antoni i l'Esquerra de l'Eixample. Més de 260 persones van poder-hi participar, tot i que desgraciadament la pluja va deslluir part de la jornada. La majoria d'activitats van poder-se celebrar als jardins de Tete Montoliu.
Així doncs, a les galeries d'aquest interior d'illa va poder-se participar al taller dinamitzat 'Quin barri volem?' pensat per parlar sobre la reforma del Paral·lel, els patis del Mercat de Sant Antoni i el futur ús de la Ronda de Sant Antoni quan es tanqui el mercat provisional. Unes 80 persones també van seguir la taula rodona amb Vicent Partal i Antonio Baños sobre l'actual situació política i en relació als diferents arguments per la independència.
La xerrada va donar lloc al vermut i, amb una mica de retard a causa de la pluja, al dinar a base de calçots i botifarra. El músic Xavier va cloure la jornada amb el recital 'Cançons de la nova cançó', a ritme d'Ovidi Montllor, Paco Ibañez, Lluís Llach o Guillem d'Efak.
La calçotada s'organitza des d'una comissió formada per una vintena d'entitats i any rere any va consolidant-se a l'Avinguda Mistral després d'uns inicis convulsos: l'any 2013 el govern del districte va denegar reiteradament els permisos presentats des de la CUP per la seva celebració al·legant diferents motius. La confluència veïnal ha revertit aquesta situació i per segona ocasió el districte ha facilitat la celebració d'aquesta trobada. Enguany, va llegir-se un manifest en defensa de la cohesió social i de l'ús veïnal de l'espai públic.