Jornada de debat: "Condicions laborals i educació pública: una sola lluita?"

Aquest diumenge 12 de febrer, a les 12 del migdia, l’Esquerra Independentista de l’Eixample us convoquem a la 3ajornada de REDESCOBRIM L’EDUCACIÓ: «Condicions laborals i educació pública: una sola lluita?».

Allà debatrem sobre retallades educatives, condicions laborals dels professionals de l’educació, i possibles estratègies polítiques que sindicats i assemblees hem dut a terme per defensar una educació pública i de qualitat, i ho farem debatent amb Ramon Font (USTEC), Pedro Mercadé (CGT), Maria Borrut i Joan Carles Zamora (COS), i membres de l’Assemblea Groga.

Quina és la situació de l’educació pública, després de més d’una dècada en que s’han combinat l’austeritat pressupostària, amb retallades selectives que han afectat desproporcionadament l’educació pública, empitjorat les condicions laborals del professorat, suprimit la 6a hora, o reduït el finançament de les escoles bressols municipals?.

Com podem defensar més i millors recursos per l’escola pública catalana? Les recents mobilitzacions sindicals han permès negociar potser uns millors pressupostos (més professorats, menys hores lectives, substitucions més ràpides), però difícilment auguren un canvi estructural de tendència, i la desunió en les mobilitzacions poden afegir tensions i pèrdua de poder negociador en un futur proper.

Per a debatre tot això, us convidem a venir el proper diumenge 12 de febrer, a les 12h, als Jardins de Clotilde Cerdà. I, després, vermut!.

Més informació:

2a jornada "Innovació pedagògica, més enllà de Nova Escola 21" 15 de gener