Assembles Obertes als barris: decidim les propostes de la CUP-Capgirem per al pressupost municipal.

Amb la campanya Que paguin ells la CUP de Barcelona mobilitza el veïnat per a decidir entre tots quines són les nostres propostes per als pressupostos municipals del 2017.

La CUP sempre ha cregut que la participació del veïnat és molt important i que amb els pressupostos municipals encara ho és més. Per això fa temps que demanem que hi hagi una part del pressupost de l’Ajuntament de Barcelona que es pugui decidir des dels barris.

Però volem anar encara més enllà. Volem que les propostes de la CUP-Capgirem Barcelona en la negociació dels pressupostos també comptin amb la participació del veïnat. Ara encetem aquest procés participatiu on elaborarem entre tots una proposta de la CUP Capgirem Barcelona sobre el 5% del pressupost, que aproximadament són uns 140 milions d’euros.

La participació és oberta a totes les persones i col·lectius de Barcelona, es poden proposar projectes que tinguin com a objectiu una intervenció en l’espai públic o en els equipaments municipals, o bé projectes que prevegin el finançament d’activitats o serveis dirigits a les persones i/o d’intervenció comunitària.

Us convidem a venir a les Assemblees Obertes que s’estan convocant a tots els barris, on us presentarem la campanya i recollirem les vostres propostes.

Dilluns 24 d'octubre:

Dreta: 19h a La Cruïlla (Sardenya, 256).

Esquerra: 20h al Racó de Cultura (Viladomat, 75).